top of page
  • Zdjęcie autoraBuk Bukowski

Poemix- codzinna dawka poezji

Zaktualizowano: 21 lip 2019

PRZECIEŻ JA NAWET TEGO NIE PRZETŁUMACZĘ – marzec 2017 nawet nie wiesz jak się cieszę, że tego nie zrobiłam – lipiec 2017


Nie chciałam nazywać Cię etapem Od początku celowałam w całe życie Nie potrafię wymagać od siebie Co dopiero od innych Nie ma szans, by zaprosić Cię do domu Nie pooglądamy starych zdjęć, Tych na których kochamy życie, Może to dobrze, bo i tak ich nie mamy Nie to co my, nasza dwójka, my, mamy siebie I kilka nieporozumień, umiejętność pisania (tak mówią mądre głowy, dajmy uwierzyć)

I tak to ładnie składa się Na film, byle nie krótki metraż


Roxana Lewandowska


SIEDZĄCE W OKNIE GWIAZDY


Mój bóg tańczy z narodami świata. Na ulicy. W deszczu i w promieniach słońca, kiedy muzyka zalewa ulice.


A nienawiść wyrywa się z gardła i próbuje hulać między nimi.

Zagłuszyć radość.


Zawiedzione gwiazdy ciekną po policzkach.


Iwaly





31 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
bottom of page