top of page
  • Zdjęcie autoraBuk Bukowski

Tako rzecze artysta- cytaty

"Musisz parę razy zginąć, zanim naprawdę zaczniesz żyć." - Charles Bukowski



"Elektrowstrząsy lub hipnoza

złoty lek na wszystko - Prozac"- Nick Cave and the Bad Seeds, Miasteczko Millhaven



"- Nic na to nie poradzę. Matka mnie poroniła. Wysłuchałem tylu obelg, że umarłem. Urodziłem się martwy. Nic na to nie poradzę. Jestem zmęczony. Poddaję się. Wy macie jeszcze szansę."- Ken Kesey, Lot nad Kukułczym Gniazdem



"Chociaż nie jest pozycją w spisach ani planach Nocą moje ciało jest główną ulicą miasta"- Rafał Wojaczek, Ulica



"And my soul from out that shadow that lies floating on the floor

Shall be lifted—nevermore!"- Edgar Allan Poe, The Raven




48 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
bottom of page